Nu blommar asfalten på Grimmauld Place

Haj från supernatten igen! Jag har inte bloggar på två dagar vilket som ni nog förstår betyder att det inte har varit särskilt spännande around here. Men jag mår ändå rätt bra, och har försökt underhålla mig själv så mycket som det går eller nåt. Detta har hänt:
-Jag har stekt pannbiffar, såna färdiga alltså. Det var läskigt för att steka är jätteläskigt! men jag stod framför spisen istället för med sidan mot spisen jättelångt bort som jag brukar göra lol.
-Jag har researchat så jävla mycket och alltså det kommer bli some dark shit i podden nästa vecka. Ääär ni redo nej det är ni inte.
-Stella har nästan klippt klart vår jättelånga patreon-video så jag såg den nyss. Den kommer bli sjuk.
-Jag och Robert har pottersnackat och därifrån kommer rubriken, för Mundungus stulade grejer därifrån. Det fick han inte! Annars pratade vi mest om löööv och att Harry är kickass i den här boken.
-Natten till igår hade jag en fruktansvärd mardröm, eller typ halvsovande-mardröm. Fuck off venla varför är du sådär.
-Stella har börjat på sin nya medicin och har därför ont i huvet hela tiden. Hoppas den är bra för henne ändå.
-Nyss åt vi glass. Jag älskar glass. Slut på meddelande.
-Vi har haft det bra faktiskt. Och imorgon ska jag träffa en annan människa än Stella, sjukt beteende av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0