Pour em hot tonight, til the party and the music and the truth collide

Rubriklåt: Bartender med lady a, bara en låt som kändes lite party
 
Haj från natten! Här ska det sovas snart såklart, men först bloggas, för idag har jag lämnat huset! Men först var det boendestöd och sen var vi såklart jättetrötta, för vem ska ens behöva vakna innan tio på morgonen, japp vi är så stabila! Så vi sov från tolv till tre och hade det utmärkt. Seriöst class a nap right there. Så vi var lite lost men lyckades få i oss lunch och få upp ett avsnitt, och sen tog jag mig in till stan.
 
Där träffade jag Madde! Det är alltså Sagas kompis som jag träffade på tunnelbanan för ett tag sen och sen vågade skriva till och bara hallå vi borde hänga! Så det gjorde vi idag! Vi satte oss på en pub och drack öl / vin, åt pommes och babblade. Vi lärde känna varandra fast vi redan har hört en massa om varandra (eller ja mest hade jag koll på hennes liv to a creepy degree) och pratade om musik, gaybarer / gayklubbar, "det nya tinder", tecken på att man är queer som man inte fattar själv och en massa annat. Hon köpte ett scotch egg, alltså friterat ägg i köttfärs, så jag åt halva och alltså det var så gott? Det borde inte vara det! Vi pratade sen om alkoholvanor, jobb och allt möjligt annat, och hon sa de bevingade orden "jag är så dålig på att vara transtjej, jag går ba runt i samma gamla kläder." alltså treat yourself. Det var en så myslig kväll och hon följde mig till min tunnelbana, men sen gick jag vilse på vägen hem och hamnade vid fel uppgång...hur är det ens fysiskt möjligt jag har ingen aning! Så en snäll trygghetsvärd följde mig till rätt uppgång och där var Stellibelli. Sen har vi läst bok och tramsat orimligt mycket om vad vi skulle äta (mest att hon läste olika icke-matsaker på mathem och föreslog dem som mat), och nu är det sovdags. Det behövs för det är ju jättesent nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0