Probably shouldn't tell you this but fuck it, here's my confession

Rubriklåt: Somebody I fucked once med Zolita
 
Haj från natten! Jag är nu precis motsatt från igår en jättepigg memma, så jag vet inte hur jag ska somna. Men det kommer jag nog lyckas med, har ändå hopp om livet. Vänta va livet och sömnen är inte samma sak lol. Anyhow, den här dagen började med att jag verkligen inte orkade ett jävla skit. Låg i sängen i typ två timmar och våndades över ifall jag skulle äta eller duscha först för båda kändes omöjliga utan den andra. Till slut övertygade jag mig själv om att man fick äta lunch i morgonrock, so I did och kunde starta dagen till slut. Stella kom hem från sin coooola intervju (det är så coola jobb hon intervjuas för hela tiden yall) och vi hann kramas lite och så, men sen fick jag förbereda en massa för då skulle jag ha lektion! Och alltså vilken jävla kickass lektion det var! Alla hade gjort så bra uppgifter! Och en hade skrivit sin uppgift om rubriklåten, så jag var: hype. Så jävla a++ content och om jag får säga det själv lärde jag ut riktigt bra och gav kingig respons. Och nya uppgiften kommer bli så kuuul! Kan inte bestämma mig för om andra kursen också ska få den eller inte, vi får väl se. Men satan vad bra jag mår och vad kul jag har! Vi hann också skratta en massa åt "att skriva om att baka och att baka om att skriva" och allt möjligt annat, så det var peak liv. Och efter lektionen köpte vi maxmat (för det var jättesent och vi ville inte fixa nåt lol) och hade det bra, och nu har vi lyssnat igenom onsdagens lelle podd och drällt. Och nu ska vi sova, för det är sovdags för små tjejor säger Stellibelli. Godnatt bloggbebbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0