Växte upp, växte fel

Rubriklåt: Ta min hjärna med Terra, en banger bara
 
Haj haj snart ska vi åka så jag får väl blåga. Det är inte lätt att vara vi just nu, men vi kämpar på. Stella har ju en ny medicin och den har fullkomligt pajat hennes lilla mage, så hon mår väldigt obra just nu. Det förvirrande var att igår hade jag också mag-issues, så vi trodde att det var lasagnen. Det var det inte, har vi nu kommit fram till. Så hon ligger i sängen och kämparmed livet så vi kan åka. Och igår hade vi en ultimat gosdag. Leo åkte rätt tidigt och sen sov jag som en sten i flera timmar för det behövde jag, men sen försökte jag väl starta dagen lol. Vi mådde som sagt dåligt, menvi lyckades äta middag och sen podda. Det blir ett juicy avsnitt, där vi till exempel lär oss att jag inte vet vad ordet folkgrupper betyder. Jag tänkte folk-grupper, alltså band som spelar folk. Väl kämpat. Men vi hade kul bland traumat och efter poddandet tryckte vi i oss chips och båda var i chock över hur gott det var. Vi var i olika rum och skrek till varandra att chips är bäst. Rimligt. Och sen har vi sovit och nu är det idag, så ja det har inte hänt så mycket lol. Men vi ska iväg snart så det kommer bli hype! Det måste jag göra ibland så ni får kul saker att läsa om. It's all for yall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0