Vi demonstrerar, vi vill gå upp!

Haj igen! Nej jag vaknade inte nu, ni kan vara lugna, men inte för superlänge sen heller. Nån timme har jag väl varit vid medvetande nu. Och nu ska jag berätta om igår! Då var vi hos Helena, Stellas styvmamma, och firade med henne och hennes lillebror Erik. Vi har inte träffat någon av dem på ett år, så det var jättemysligt! Vi fick se hennes nya fina lägenhet och sen fick vi te och jättegoda chokladbakelser amamam. Vi catchade up och Stella och Erik bondade om juridik-grejor, jag försökte förstå vad de pratade om men det gick obra nästan jämt haha. Vi berättade om knäppa saker vi skrattar åt som Erik sa när han var bebbe (han hade aldrig ens hört de här sakerna återberättade) och de mindes en massa gosligt från sin barndom. Jag fick höra om hur Stella var som bebbe (autistisk är svaret lol) och jag fick höra om när Stella och två andra bröder kravlade in i sina föräldrars sovrum iförda täcken och ropade rubriken. Gullunglar.
 
Vi åkte hem genom regnet (buuu) och vilade en massa, och på kvällen såg vi finalen av förädarna! Vår favorit vann! Men alla kom inte tillbaka i finalen :( det besvikade oss mycket! Vi var inte nöjda efter det, så vi började se the traitors uk istället. Det är mycket mer savage, men jag gillar det ändå. Det var gosligt och sen läste vi bok, så vi hann vara jätteupprörda. Det är en så konstig bok men det värsta är att ibland är den lite bra? Det är en sån mindfuck för det hade kunnat vara en bra bok men den är full av mög! Vaaarfööör! Och i denna frustration somnade vi och sov som stenar, as we should. Och idag är det den chillaste söndagen i mannaminne, för det behöver vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0