When you're ready to choose someone, make sure they love you half as much as me

Rubriklåt: When you're ready med Brian Falon, som vi lyssnade på igår när vi bakade och den är så fin <3
 
Haj från maj! Sjukt om det var från nån annan dock...tror iofs en del har lösenordet hit. Kiti har det till exempel. Tänk ändå hur många gånger hon har varit arg på mig men hon har aldrig tagit bort min blogg. Vi har pratat om det och att hon aldrig skulle göra det heller, och det tror jag på. Det vore ju verkligen monster delux. Okej det här hade jag inte tänkt blogga om lol, men det blev så. Igår blev i alla fall en myslig liten dag. Vi vilade såklart masssor, men sen gjorde vi pastasoppa amamam. Det är så sjukt att den har morötter i sig och jag ändå älskar den! Jag fick uppdraget "röra gryta" för att vänja mig vid att stå vid spisen och det var helt okej oläskigt ändå. Och sen bingeade vi en massa förrädarna uk! Det är så spännande! Lite funkofobi, lite craziness, mycket spännande...och en tantflata! We lost our minds kan jag ju säga. Och mitt i natten (literally vid midnatt) bakade vi en jättegod äppelpaj. Jag smälte smör och märkte att det typ inte ens är läskigt? Coolt ju! Omöjligt att väga up dock. Hur gör andra blinningar? Alla har ju inte vågar? Jag har ingen aning. Anyway, pajen blev amamam och vi tryckte i oss den.
 
Idag har vi inte gjort mycket. Stellas kamp mot medicinen fortsätter, så det är en dålig dag för det, men jag ska ha lektion sen så allt är inte tråkigt. Och såklart har vi bingeat mer! när vi inte har mer förrädarna, vad ska vi göra då? Ingen vet! Men ja det var allt, vi har det bra och är gosiga, ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0