And the moon is a blind eye

Rubriklåt: The moon is a blind eye med I am kloot, som jag påmindes om idag mest
 
Haj haj hur fan blev klockan halv tre kanske dags att blåga. Jag är helt slut, men det är väl som vanligt I guess, så jag ska berätta om kräftskivan. Vi var hos Stellas kompis Frida långt ut åt helvete, vilket man märkte för det var hundra miljarder mygg där. Mina fötter och händer tackar för det. Vi åt kräftor och kräftliknande mat (vi åt paj och skagenröramackor) och pratade om att säga att man älskar folk (svårt hävdar folk), starka känslor om Loreen och en massa annat jox. Det var mysligt och efter ett tag hamnade jag i intensiva samtal om sunkhak med Emelie och Lotta, jag fick tips på bra sunkhak och också vilka som inte var tillräckligt bra, mycket viktig information. Vi fick fruktsallad (oväntat gott) och vibeade till lagom konstiga låtar, och sen åkte jag och Stella hem med vår fina bil som nu inte är vår fina bil längre woooääää.
 
Så, jag drack absolut vin på kräftskivan, men inte för mycket. Jag åt för lite, så det vore inte konstigt om jag blev full ändå, men det blev jag inte. Men 05 vaknade jag och superkräktesut hela mitt innanmäte. Det var så jävla random och obehagligt och jag fattade ingenting! Nån slags delayed fylla antar jag? Men Stella var snäll och klappade på mig och tog hand om mig för hon är bäst. Och idag har vi bara vilat, kramats, ätit godis och drällt. Jag har börjat titta på mentalist igen (jag hade ju jättemånga avsnitt som jag ine hade sett kom jag på) och det är mysligt, och nu måste jag fan sova. men jag orkar inte. Det är en störig grej att inte orka sova men jag känner ofta så, liksom att försöka sova är så jääävla tråkigt. Men det är väl bara att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0