AndI really, desperately want to be your next poor desision

Rubriklåt: I listened med apes of the state, en folkpunk-bopp som vi lyssnade på idag
 
Hallå från sängen! Ska snart slockna som ett ljus för det är jag värd, men ska blåga först såklart. oooch igår kom ju som sagt Henrik och Elin! De var supertrötta och vi med, men vi hann prata om att äta toapapper (både Elin och Stella gjorde detta som barn? De tyckte det var gott?) och säkert annt, jag kommer typ inte ihåg. Vi sov, men vaknade ändå rätt tidigt och det var Henriks fölsedag! Hen och Elin gjorde amerikanska pannkakor (sjukt beteende att orka göra saker) och det var amamam och också bara väldigt mysligt. Vi pratade om lilla melodifestivalen, olika otroliga namn, efterrätter som aldrig borde lagas (till exempel kalvdans what the fuck is that even) och sånt, och allt var bara väldigt bra och snällt. De andra gick på ärenden och jag vilade, och sen åt vi kit-pizza innan jag skulle ha skrivkurs. Well...det gick inte särskilt bra, för flera dök inte upp och då...då blir det svårt att ha kurs. Så vi var helt förstörda och Stella hotade folk med att slåss (inte så de hörde obvi) och så, men ja, jag får försöka få tag på dem eller några andra så kursen kan bli av men just nu är jag inte överdrivet hoppfull. Vi får väl se hur det går. Men som tur var åt vi tårta istället! Den var fucking otrolig och sen har vi bara drällt och lyssnat på musik. Vi drack inte ens te detta slog mig nu? What's up with that? Men vi lyssnade på många bra låtar och tramsade och höll på, och nu måste jag sova känner jag för jag håller redan på att somna. Så ja, ingen skrivkurs men ändå en bra dag. Det kunde varit värre osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0