Back and forth until the end, why must everything be a second guess?

Rubriklåt: Second guess med you + me, som vi lyssnade på igår i svordomslistan
 
Haj på dagen, sjukt beteende! Jag sitter i soffan och läser om en gammal bok, eller alltså gammal för mig. Oliver är på ica och köpter viktig energidryck och sen blir det nog poddtime! Sjukt i hela huvet att podda på en söndag. Undrar om jag någonsin har poddat på en söndag? Kanske något skamkalas men inget jag kommer på. Anna får gärna påminna mig om eventuella söndagspoddar.
 
Skit i det, för igår var jag äntligen och såg Onnas nya lägenhet! I Rågsved, vad är ens Rågsved liksom? Mysligt, är vad det är! Och hon har en fucking tomt med studsmatta I can not! Och lägenheten är så stor och fin! Oooch hon har köpt nya glasdjur jag älskar glasdjur! Och när jag kom dit fick jag apelsinchokladmousse (med lite nötter tyvärr) och vaniljgrädde, amamam! Vilken jävla fest! Vi drällde och pratade om knark under hissar (how is that a thing), att det inte blev en sommar alls i år (solsemester när? nu? ja tack) och en massa annat jox, och sen åt vi kyckling med vitlöksbröd och lyssnade på svordomslistan. Så många bangers där och då är det ändå mycket skit däremellan. Men vi hade det väldigt bra och fan i helvete vad jag har saknat att hänga med Onna kände jag! men nästa gång lär det ha flyttat in en inneboende eller i alla fall lär en ha blivit bestämd. Är så hype på att hon äntligen ska få bo med någon! Hursomhelst, jag åkte hem under glatt babblande med Lilla och sen lyssnade jag på kafferepet och tramsade med stellibelli. Hon meddelade till exempel att jag tydligen inte har brunt hår? Jag har tydligen...mellanblont hår eller nåt? och hon sa att ingen är blond naturligt som vuxen, nästan ingen i alla fall? Huuur är det möjligt? Jag har levt en lögn! Can not handle! Men det var mysligt och sen kom Oliver hem från sin konsert och var jättelycklig och jättetrött. Vi fick höra allt om konserten såklart och sen sov vi alla jättelänge (men jag somnade sent som ni såg). Och idag har vi sett klart trinkets och snart är det nog poddtime som jag sa för nu är Oliver hemma igen. Ses imorgon, fan vad skönt det är att ha saker att blogga om hörni fan vad mycket bättre jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0