Den där basisten och han som blev galen, ingen som frågade men du har svaren

Rubriklåt: Det var aldrig du med Steget, en fin låt bara så kan det va
 
Haj från natten! Jag borde verkligen ha slocknat by now, för jag är svintrött, men så är det inte. Men satan vad jag har gjort grejer idag! "Ooo har du lämnat hemmet?" tänker ni, men såklart inte! Men jag har jobbat en massa! Först av allt såg jag ett jobb jag ville söka...so...fuck. Kaos pågår i min hjärna för jag får inte söka jobb det är väl olagligt? Det känns olagligt! Men jag vill ha det, så jag ska väl...försöka. Sjukt nog. Men på eftermiddagen hade jag hursomhelst föreläsning med socialhögskolan. De var jättesmarta som vanligt, med bra frågor och så mycket respekt. Alltså om ni får kickass socionomer i era liv på olika sätt tycker jag att ni ska tacka mig för jag har föreläst i elva terminer nu tror jag! Japp jag tar credit för hela deras utbildning för att jag pratade med dem i två timmar deal with it. Och det trots att jag fucking sög idag, jag hade peak adhd ("jag har aldrig såhär mycket adhd...jag hr inte ens adhd! ...tror jag...anyway vad pratade vi om?" actual quote) och var helt kaos. Hoppas de lärde sig nåt.
 
Jag åt middag och drällde lite, och sen höll jag kurs igen. Det var väldit få deltagare här med, men vi är ett bra litet gäng och det var så kul! De skrev jättebra texter och vi pratade en massa om sinnesintryck och hur man kan använda dem för att skapa en vibe i texten. Jag höll en konstig monolog om Jossans plinga och att den var ett sinnesintryck...men annars var jag nog rätt bra? Jag ska försöka upprätthålla detta men det kommer vara: svårt. Och det var den här dagen, med en actually produktiv Emma. Vänj er inte. Men nu ska jag sova som en sten, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0