I read it like a bible and I wore it like a bulletproof vest

Rubriklåt: Want you back med Maisie Peters, rubriken blev lite oklar men det är om ett sms och en bra rad helt enkelt
 
Halloj det är mitt i natten och jag borde verkligen sova. Standard va. men jag har ine blågat idag sådet måste jag ju göra, och igår var vi hos Stellas mamma och åt middag. Det blev röding (amamam) och vi pratade om konserter vi vill gå / ska / har varit på, gymnasiematte, båtar, att dricka myggolja (Stellas ena bror gjorde tydligen det när han var bebbe lol) och annat jox, väldigt mysligt. Vi fick med oss plommon och grejer hem, och när vi kom hem har jag förmig att Stella klippte film och jag kämpade med min tråkiga research.
 
Idag har jag mått rätt dåligt, men mest för att mina nycklar var borta. De var helt borta och jag kunde inte räkna ut var fan de var, så jag hade panik, särskilt för att min nyckelring är jätteviktig för mig (Sara gjorde den i slöjden till mig). Meeen vi hittade dem! Eller ja Stella hittade dem, de hade hamnat bakom gardinen...det är oklart hur det hände men we have them now thank fucking god. I övrigt har inte jättemycket hänt idag, jag har mått dåligt och vi har drällt, men på kvällen pratade vi med Robert och hjälpte honom beställa klänningar! Hyyype! Och det är det som har hänt, förutom en deppig sak: mormor har ramlat och brutit handleden :( men det gick bra med huvudet i alla fall, som tur är! så hon kommer bli bra igen, min lilla mormor. Eller snarare, allas lilla mormor. Jävla coop som har enorma reklamskyltar. Och on that sad note, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0