If I could leave I would've already left

Rubriklåt: Paul Revere med Noah Kahan, min absoluta favoritlåt just nu och särskilt nu på ett tåg
 
Haj från ett iskallt snälltåg! Serri när ska de här tågen step it up och få lite ordentlig temperatur it's not that hard yall. Jag tröstar mig med fioler i d-moll istället och att det kommer vara soool när jag kommer fram. Ledsagaren blev jättehype när jag sa det för hon skulle till Småland ikväll och anordna 40-årsfest utomhus. Jag kunde ej garantera sol i Värnamo men man kan ju hoppas. Det heter inte Vernamo eller? jag är så jävla dålig på att stava yall jag borde inte få hålla skrivkurser. Men vet ni vad det kommer jag göra! Fick jobba en del för det (och ta in några gratis...) men båda kurserna kommer kunna genomföras! Inte fulltaliga visserligen, men skit i det, I can do it!
 
Igår efter blogget läste jag säkert mer bok och sen gjorde vi (mest Stella) pastasoppa. Det är en sppa hon gör med pasta, bacon och morötter, amamam. Sen poddade vi och pratade om den konstigaste artisten vi haft hittills rent musikaliskt (på ett obra sätt) och det blev väl ett okej avsnitt, tror jag ändå. Jag lyssnade sen på dropkick murphys och åt punchpraliner (som säljs i påse eh ursäkta? sen när?) och packade, och sen försökte jag sova i flera timmar såklart. Till slut slocknade jag på soffan och fick kanske 3,5 timmes sömn, och sen tog jag mig hit. Här sitter jag på tåget och fryser och snart är jag framme i Luuund jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0