in the club sippin' hennessy and tellhim I'm dead if he callin me

Rubriklåt: Flip a switch med Raye, en sommardänga som vi lyssnade på i solen igår och Leo blev kär i
 
Hallå från balkongen! Det blev lite sol idag minsann och jag passar på. Får se om jag hinner blåga innan Robert ringer, det lär så att säga inte hända. Men hursomhelst, igår var Leo här! Hon kom och vi hängde med Stella när hon gjorde glurr (hon ska använda det till bullar hon ska baka idag) och pratade om true crime, och sen satte vi oss här och bakade oss i solen med somriga bangers. Jag lärde mig då att Leo: Gillar James Blunt (!!!), kände till that's how you know och uppskattade Frida och Raye. Hon är så braaa! Vi hanterade störigt drama (jag är fortfarande rasande!) men hade det jättebra när dramat höll sig borta, och när solen lagt ner för dagen åt vi kit-pizza och lyssnade på ettnytt och ganska bra mord. På kvällen åt vi chips och pratade om våra böcker, och leo fick läsa några kapitel och lära känna mina små karaktärsbebbar. Det var så jävla kul och vi har det så bra ihop, det är liksom så otvunget.
 
Idag vaknade vi motvilligt och mordade oss lite innan Leo åkte hem, och sen har jag läst hp och nu dräller jag i solen. Dricker isvatten med bismak av fläder (gott ju) och har det bra, och jag hann blåga innan han ringade! Jävla king är jag! Kan vara för att jag bloggade kort, men ändån. Ses imorgon, då kommer det regna buuu! Är detta sista balkonginlägget? Säkert :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0