Jag ljuger för dåligt, kan inte se svår ut, har handen i håret

Rubriklåt: Trädgården en fredag med Veronica Maggio
 
Haj hallå! Här är jag, en soff-mem som dricker avslagen cola och lyssnar på kafferepet som vanligt. Gertrude (vår robotdammsugare) kör hårt och Stella jagar henne som vanligt, vilket jag är tacksam för cause i would never. Och ja, när jag bloggat klart igår var det milkshakedags! Den blev tyvärr inte jättegod, men helt okej och det var väldigt mysligt. Vi poddade sen otroligt länge (jag ber om ursäkt på förhand för detta), men det kommer nog bli ett bra avsnitt. Jag är taggad! Oliver behövde åka ganska direkt efter podden och då sängade jag och Stella och kramades jättemycket. Vi åt korv och jag upptäckte något sjukt: Stella vägrar använda högsta värmen på spisen. "Det känns lite för burdust", sa hon. Tro fan att det tar en evighet att koka upp vatten om hon håller på sådär! Crazy är hon, min lilla stell. När vi åt såg vi Veronica Maggios och Miriam Bryants konsert på svt play, och alltså varför är inte det här mer av en grej? Två artister som spelar ihop, kör duetter och turas om. Det var så bra! De klippte bort en jävla massa, till exempel rubriklåten (men typ alla som var med hade jag redan i bloggen haha), men många duetter var med och också lite mer dokumentäriga bitar. Så borde alla turné-filmer vara! hatar när det bara är en konsert rakt upp och ner, ansträng er! Fun fact: När jag var yngre trodde jag att tour dvds och liknande var klipp från hela turnén, en låt här och en låt där. Blev så besviken när jag fattade att det bara var en konsert utan krusiduller. Rimligt va. Men ja, det är det som har hänt för idag har jag bara sovit och nu väntar vi på att Leo ska dyka upp närsom helst. Ses efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0