Om du går sönder igen, då går jag sönder lika mycket

Rubriklåt: Klara med Nadja Evelina, som jag hörde idag och jag saknar min bebbesyster så det passar med en systerlåt
 
Haj från sängen! Stella tar upp jättemycket plats vilket är rude men jag måste sova snart så jag vaknar för boendestöd-times imorgon. Och ja, det var ju länge sen jag bloggade...men livet har också varit riktigt jävla sämst. Jag har mått jättedåligt och verkligen velat ge upp allt jag gör, framför allt mina kurser. Jag hade lektion igår och det gick bra, det gjorde det väl, men allt är så svårt och jag vet inte jag bara kan inte dettaaaa. Nej alltså mina conserns är legit jag orkar bara inte gå in på dem nu, det är inte bara random självhat. Så jag vet inte hur allt ska gå men jag får väl kämpa på I guess. Och min dator tar bort fucking bokstäver hela tiden seriöst what's up with that? Kan den sluta nån jävla gång för ingen vet ju vad problemet är! Jag försöker kolla efterhand men jag orkar inte läsa igenom hela inlägget för så mycket effort är ni inte värda. Anyhow...vad mer kan jag säga? Vi har lagat mat, sovit på konstiga tider och mått skit i etapper, och ja nä det är dåligt slut på info. Vi lyckades hittahelt okej-billiga tåg till skåne nästa vända så det är åtminstone nåt. Jag vill bara hem till Skåne så det fucking händer nåt :( och jag vill gärna att min käresta flyttar sig så jag får plats i sängen. Detta är mina önskningar. Men okej, sov-time var det. Godnatt, hoppas på glädje snart I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0