Saker som fucking suger idag (för jag har inget kul att säga)

-Stella fick nej från en av rekryteringarna hon var i, för att...hon var överkvallificerad. Okej bra kan nån ge henne ett jobb i så fall?
-Jag vet verkligen inte om mina kurser kommer bli av. De måste bli av. Måste.
-Jag drömde sinnessjuka mardrömmar om sexuella övergrepp imorse och min hjärna kan faktiskt sluta med sånt beteende
-När jag tittade på mentalist upptäckte jag plötsligt att jag saknade en hel säsong! så jag fick sluta min binge buuu
-Det skulle vara sol idag men det var inte ens lite fucking sol idag! Jag missade solen igår för jag tänkte att jag hade idag och imorgon på mig men nu står det fucking mulet om imorgon också! I can't do this!
-Jag läser en fosterbok nu med en man som blir abused och det är så vidrigt. Han blir slagen och alla ser hans blåtiror men det gör att de tänker att han är en läskig person som slåss på puben. För att han har blåtiror. Inget gömma skador här inte. Får fucking panik att det är såhär för män hatar patriarkatet för det fucking slår ner alla
-Min dator plingar hela tiden, som om den vill berätta grejer, men ingmar berättar inte vad! Alltså typ var femte minut! Vad vill datan att jag ska veta :(
-Jag har massa ångest och allt känns bara mörkt och jävligt. Men lite bättre nu när jag har rantat.
-Jag drack precis chaite med havremölk och det var: jätteäckligt.
 
Aja vi åt fancy kött idag och det var gott åtminstone. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0