They're gonna give up on you, you're gonna give up on them, and if it's somebody you really love you're gonna find a way to love them again

Rubriklåt: Girl like me med Cam, väldigt lång rubrikrad men satan vad fint hon sjunger den...när fan får vi ett nytt cam-album egentligen
 
Halloj från natten! Vi ska alldeles strax sova, men ska väl säga hej och berätta vad som pågår. Och idag började med att Stella åkte till läkaren, så nu ska hon få en ny medicin woop woop! Det kommer bli spannend! När hon kom hem lyssnade vi på kafferepet och hon tog en nap, och dagen fortgick i godan ro. Sen fick vi ett oväntat meddelande minst sagt, som kanske resulterar i att vi får en roomie ett tag framöver...sak jag inte trodde att jag skulle skriva här igår lol. Men vi får se hur det blir! Det blev hursomhelst kväll och vi poddade, och det blev...märkligt. Vi fick det största skrattanfallet vi fått hittills tror jag, men tyvärr tror jag att det måste klippas bort. Tråkigt när det händer. Sen pratade jag med Lilla om alla hak vi vill gå på och kursen igår och sånt, städade badrummet och åt chokladpudding med min tjeja. Den var gooood ifall ni undrar. Så det var min fredag, ses...inte imorgon tror jag men på söndag ses vi! Och eftersom jag inte ska blogga imorgon säger jag nu grattis till bloggen på 16-årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0