Forgetting your touch is the greatest rush

Rubriklåt: Dancing in a huricane med Freya Ridings, en brittisk dänga bara
 
Haj från tåget! Här sitter jag och tågar och en bebbe är lesen bakom mig. Är så fascinerad över att det är så många bebbar på alla tåg. Liksom hur många får ens bebbar? Nästan ingen jag känner! Kaaan ha med mitt umgänge att göra i och för sig. Älskar att ha ett barnfritt umgänge. Obs vill jättegärna ha barn runt mig och sådär, men liksom, ändå. Aja, igår efter blogget gick jag och pappa och köpte fika. Det var våååår i stan och en massa folk som tittade på nån slags oklar performance. Peak Lund ändå. Vi fikade på balkongen och sen satt jag i solen jättelänge och hade det fucking underbart. Lyssnade på grejer till podden, drällde och lät solen värma hela mitt lilla liv. Så skare va!
 
På kvällen åt jag och Stella fryspizza och då kom Smilla! Va vem, undrar ni? En liten twittertjeja som vi skulle podda med! Vi pratade om hozier, olika sätt att vara tjejbög på, Småland och annat, och sen poddade vi. Jättemgalänge. Om det blir en two parter: japp. Om det blev bra: Ja jag tror det! Hon var jättegullig och bra och jag vill nu såklart bli hennes bästis. Det får vi väl se. Sen åt vi chips och chillade och sov, och idag har vi åkt tåg. Bebbarna bebbar och jag lyssnar på redditgrejs och längtar heeeem. Vi har typ två timmars vila när vi kommer hem. Det är inte tillräckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0