I'm getting sued because my mama's been tweetin, don't fucking tell me that I'm dealing with reason

Rubriklåt: Only love can save us now med Kesha, från veckans cirkel-hopkok
 
Haj från köket! Här sitter jag och dräller och ska snart gå och lägga mig. Men jag har ju inte bloggat på två dagar ordentligt, så jag kan berätta att igår var jag och Leo på skrivfika. Jag hamrade ut ett kapitel om mackor och stelhet, Leo researchade och dessutom blindäventyrade vi till seven eleven så hon kunde köpa cigg. Det var ett starkt äventyr för vi var tvungna att gå över götgatan och det var: läskigt. Men vi lyckades! Och sen åkte vi hem och chillade väl, och på natten skrev jag ett helt poddmanus. Jag skulle bara börja lite, men jag hittade en riktigt bra podd och så bara blev hela manuset klart. Riktigt kingigt av mig ändå.
 
Men ja, idag...it's been hard som ni såg. Ibland är man bara objektivt sämst i hela världen och så får det va. Får liksom försöka gå vidare och bli bättre och blablabla det här behövde inte ni veta. Men jag jobbade med Lilla som jag bör och vi fixade en jättelång mening hon behövde hjälp med, åt damn suckers och jag skrev om alice cooper och sommarjobb. Så kan det va. Sen har vi tittat på mush,-finalen och tramsat, framför allt om omklädningsrum. Stella berättade att tjejer i hennes klass inte ville visa brösten, så de satte på sig bh:n utanpå tröjan och sen fick av sig tröjan under utan att visa brösten. Jag hämtade såklart en bh och testade, och det borde verkligen ha filmats. Stella instruerade och hetsade mig att inte råka visa några nips. Till slut sjöng jag "I'm coming out!" när jag lyckades få ur mig klänningen. Det var starkt. Och ja, det är ungefär vad som har hänt idag och igår. Nu ska jag tömma diskmaskinen och sen jävlar ska jag sova. Vi ses väl imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0