The party ain't over til i say so

Rubriklåt: last call for alcohol med hardcore superstar, en redig partydänga från igår
 
Haj från lilla soffan! Vi lyssnar på David Bowie och dräller och har det bra. Eller jag har det bra i alla fall, ska inte tala för nån annan. mamma sa precis "nu ska jag titta på min konstiga film, så jag stänger dörren" så man undrar ju vad fan det är om. Det var tydligen många konstiga ljud i filmen lol. Och jag ska berätta om igår, och då sov vi såklart massor för vi var jättttetrötta efter nattens tågande. På dagen skrev Stella manus och jag hade brutal ångest for no reason, men på kvällen var det party! Lilla fyllde ju 25! Så vi åkte till malmö och åt tapas med henne, team osby, Sam och hanna. Vi satt ute fast under tak, så vi hörde regnet smattra men satt i infravärme. Det var som ett växthus och jättemysligt. Vi drack sangria och jag åt jättttegott vitlöksbröd, patatas bravas med aioli (dog) och kycklingspett. vi pratade om ställen i malmö, gitarrplattformar (det måste man prata om lite då och då), min 30-årsfest och en massa annat, och sen drack vi jättegott vin och några åt efterrätt. Inte jag dock vilket ju var lite sjukt. Vi tog oss sen hem till Lilla för party! Hon blandade drinkar och vi sjöng puerto rico fyrstämmigt (!), åt sombreros och stjärnor och pratade om musik, leif gw (vi pausade musiken så Stella kunde göra sin bästa immitation), blindskvaller och ja allt möjligt. Vi sjöng massor och fick höra nya bangers, så livet var på topp. Fast alla har fått för sig att jag inte gillar tramslåtar? Jag har höga standards, det betyder inte att jag inte gillar det! Men det var en eminent kväll och sen körde vi hem och sov. Nej just det, en highlight jag inte får glömma var att Sam kunde hela texten till "glassigt". Det var: en resa. Och ja idag har inte mycket hänt, men jag och pappa pratade om att lämna huset inom en snar framtid. Vi får väl se hur det går med den planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0