But I come back stronger than a 90s trend

Rubriklåt: Willow med Taylor Swift, som vi lyssnade på igår och det är en så banger-ig rad
 
Haj från maj! Jag sitter här i lilla soffan och tittar på videor, som vanligt. Te dricks, chill chillas, det är som det ska va. Men igår fortsatte alltså min skrivdag med Lilla och jag skrev ett till kapitel yay! Jag blev typ nöjd med det, dessutom! Det hade vibes och var systrigt och fint. Lilla slet med diktat och var en sötboll, vi åt av mammas otroliga kaka och sen när vi jobbat klart hälldes vinet upp. Så ska det va! Vi lyssnade på Taylor och pratade väl också om Taylor tror jag haha, och knäppade oss och hade det bra. Och sen åkte vi till family pub woho! Det absolut första som hände var att vi träffade samma tjej som vi hängde med sist vi var där lol. Det var ett jävla trassel med hur vi skulle få plats, men vi fick barstolar till slut och vin och allt. Vi pratade om hur vi skulle våra respektive låtar, både inspelade och icke-inspelade, och det var spännande och sååå kuuuul för vi borde vara producenter och oslagbara. Vi skulle slakta aaaaallllllt! Och sen kom tjejen, Emilia, och satte sig med oss. Hennes kompis Calle joinade också och vi hade så jävla kul och konstigt. Vi pratade om våra jobb (Calle sa att han också skriver böcker och jag förstörde allt med att jag har gett ut en bok på stort förlag lol), hur vi tror att de ser ut (helt åt helvete fel hade vi) och allt möjligt. Calle hävdade att jag lät som om jag gick på gymnasiet för jag sa att nåt var "fucking legit". Bror du är 35 prata mer engelska challenge. Inte mitt fel att du är 1 gubbe. Det var en drömig tid hursomhelst, fast vi behövde åka hem jättetidigt för att min töntsyrra skulle jobba idag. Tööönt. Så jag kom hem, åt mat och drällde, basically.
 
Idag är egentligen inte värd sitt eget stycke, för jag har bara sovit och ätit kycklingrulle typ. Men! Leo har fått ett joooobbb! Det är vid behov, men ändån, det är så jävla hype! Fest och kalas! Jag skulle ha träffat Marie nu i eftermiddag, men det blev inget, så jag ska...vila jättemycket. Men ikväll blir en bra sista kväll, och imorgon bär det fan av mot Göteborg! Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0