Got a lot of shit to say couldn't fit it in the chorus

Rubriklåt: Mourning med post malone, som vi hörde igår när vi gjorde pannkakor
 
Haj från natten! Jag hade tänkt blogga i eftermiddags typ men ajaaaa det händer ändå inte så mycket. Förutom pannkakor! Det gjorde vi igår och det var life. Leo gjorde smet och Stella stekte, trots att båda höll på att kollapsa av trötthet. Jag sprang runt och var behjälplig (faktiskt), och det var så goooootttttt. Vad har mer hänt? Leo har jobbat mycket på sin tarot-linje, så det är coolt, vi har sovit ihjäl oss, förutom Stella som var i skolan och en massa sånt idag. Annars är det roligaste igår när vi skulle handla och Stella skrek om att hon var tvungen att köpa mat och det gååår inte för hon är bara en liten korv, har samhället inte tänkt på det? Vi höll på och bröla om det en stund och sen när vi hittade ett recept tappade jag det helt över att det innehöll risvinäger och att Stella äger risvinäger. Hon gick och hämtade den så jag skulle få se att hon talade sanning. Det är svårt att förklara men vi skrattade otroligt mycket åt det. Och ja det är nog allt? Tror jag? Det är inte så spannend att leva men jag mår helt okej. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0