Hej gänget vi letar efter en grej, vi vet inte vad eller var den är, snela hjälp

Haj från natten! Jag måste fan sova, men jag måste också blåååga. Många saker man måste göra i detta liv. Och igår efter blogget åkte jag och Stellibelli till Kista och hängde med hennes mor. Vi åt på brödernas som vi brukar (det är aldrig någon där när vi kommer dit, undrar när de stänger) och pratade om vad som hänt, hur Stella har det i skolan och annat jox. Jag försökte till exempel hypa upp Anja till att spela canasta för det är det bästa spelet of all time! Hon sa att hon inte visste vad det var och jag ba... ingen aning. Går ju inte att förklara! Men ja, vi köpte godis och åkte hem, och på kvällen läste jag hp och Leo och Emma Black hängde en stund. Kul för dem.
 
idag sov jag lääänge, men sen hade jag och Robert näst sista pottersnacket ever. Rubriken var min beskrivning av hur Harry ber om hjälp med sista horcruxen lol. Vi pratade om en massa action, att Rowling typ skiter i vilket nu, getbrorsan och en massa annat. Och sen har dagen bara gått, med en jävla massa ångest. Blääää hatar ångest det är så töntigt. Det mest intressanta ikväll är att jag försökte städa badrummet, och det gick ju, men jag lyckades välta ner tandborstmuggen i kattlådan. Sååå leos tandborste dog, min också men den kunde byta huvud. Det är väl kämpat av mig japp. Min bettskena överlevde men hamnade på golvet bakom så vill ändå sanera den lite, så nu ska jag sova utan bettis. Det var inte igår jag gjorde det. Det blir spannend. Men ja det var allt från mitt miniliv, hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0