I am not afraid to keep on living, I am not afraid to walk this world alone

Rubriklåt: Famous last words med my chemical romance, som vi hörde igår och den har så fina tonårsminnen
 
Haj haj från ångma! Jag har konstig ång och det är tramsigt men jag ska skärpa mig snart för vi ska på liten utflykt. Och igår var vi på rågsved-äventyr! Vi är jag och Leo, för Stella orkade inte :( men ja vi åkte dit och där väntade såklart Onna och Uni. Vi fixade pizzakit (eller nä inte jag lol) och lyssnade på musik och babblade. Leo märkte att Laleh är amazing (det är hon) och Uni sa, när vi pratade om EB och jag bad om ursäkt för oklarheter, "du är ju inte de nförsta jag träffar som är ett system liksom." brb ska gråta av glädje forever and ever.
 
Sen var det mellotime! Det var så tråkigt att jag höll på att kräkas av tråk, men lyckligtvis fick vi Onnas eminenta apilsintryffelkaka. Den var såååå gooood! Hon kunde knappt äta av den :( Onna måste bli frisk nuuu det här är ett hatbrott! Men ja mellot var tråkigt som jag sa, men Björn var okej, och vi hade kul och pratade igenom allt. Så mysligt! Och efter lite mer babbel och häng åkte vi hem, och Stella och jag poddade. Fast det sjukaste var att jag kom hem och Stella kokade sylt som en jävla king. Klockan 22:30 en lördag är perfekt syltkokningstid uppenbarligen. Men ja det blev ett tramsigt och mysigt avsnitt, och sen mådde jag dåååligt och somnade inte förrän 04. Men ja, idag har inget hänt än så länge, men vi ska snart lämna huset. Leo har somnat igen. Hon sover konstant det är imponerande helt ärligt. Har aldrig sett någon sova såhär mycket. Tur att hon inte behöver gå ut i alla fall. Anyway, vi ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0