Jag vill inte ha några jeans, jag vill bara ha en tjej!

Halloj! Min blogg har inte funkat förrän nu ikväll, för jag var 1 st fuckup, så jag ska nu bara berätta om min gårdag (tisdag) i detta inlägg. Det är för att jag faktiskt gjorde något! Jag åkte till Odenplan och mötte Linus och vi åt på max. Jag åt en fiskajävel så jag mådde utmärkt. Vi catchade up och pratade om en massa känslor vi har, stressploster (mentala alltså, finns inga ploster för stress) och en massa annat. Vi tog oss sen mödosamt genom slasket (skrev först slasken men det är ju sopor lol) till en irländsk pub för lite vin / cider och prat om hur vi var för länge sen, vad man får bli arg över (inte särskilt mycket anser jag) och vad jag gjorde på subway 2015 (det var ett stort mysterium). Men sen var det dags för standup! Bokstavligen, för vi stod upp hela tiden. Om min kropp kan stå upp så länge: Näääeeee men ändån. Vi hade det utmärkt och skrattade åt rubriken (så jävla sant), att det finns små Stefan nu, "den här gurkan beter sig inte som jag vill", att himlen borde byta namn till Jönköping för det är bara de som får plats där och en massa annat som komikerna sa. Det var kul och festligt sådär en tisdag, och min kropp höll nästan ändå! Vi åkte hem (var för sig alltså) och sen chillade vi mest, men Leo kom hem mitt i natten för Manja hade åkt till akuten med njursten. Never a dull moment i detta hushåll alltså och då ligger vi alla mest ner lol. Så det var mitt tisdagsäventyr, som var riktigt nice förutom då allt stå och gå. Jag hatar att stå och gå lol. Nä kanske inte men lite lagom hatar jag det. Men med det sagt, godnatt! Eller kanske inte, jag kanske kör dagens inlägg innan jag somnar. Vi får ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0