Man mår ju sällan bra när man inte mår bra

Det är natt och jag borde verkligen sova, och vill sova, men ska också blogga. Starkt kämpat. Igår hände inte någonting whatsoever, så jag ska bara blåga om denna dag. Stella var uppe och åkte till skolan och grejer, men jag och Leo tog oss upp till slut och fick i oss lunch. Sen åkte vi iväg mot skrivfika! Jag fick brutal mensvärk precis innan vi gick, men jag hann ta en ipren så den gav upp ungefär halvvägs genom resan. Och jag älskar skrivfika! Jag skrev om mina små skrivbebbar och drack varm choklad och det var fan life. Leo åkte för att träffa sin bror och jag...stannade kvar! Detta är inte en grej för någon annan men jag tyckte att det var svincoolt att jag kunde skrivfika helt själv! Wiiiii! Sen gick jag visserligen vilse på vägen hem från bilen, men...ändån. De små vinsterna osv. Sen på kvällen har jag researchat, skrivit med Tilda, ätit donuts med min tjeja och roomie och drällt I guess. Och nu måste jag fan sova! Just det, rubriken var något jag sa till Leo. Sant i sin enkelhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0