She says I like when people bleed

Rubriklåt: Vampire in a ghost town med orden ogan, en metaldänga jag påmindes om i cirkellistan igår
 
Haj från en liiite mer utvilad mem! Jag har sovit en massa idag, till föräldrarnas förvirring, i alla fall mammas. Hon fattade inte grejen med att halvsova en hel förmiddag. Hon borde prova tycker jag personligen. Men jag ska berätta om igår och då kom team osby hit! Vi lyssnade på cirkellåtar, många bra och många som vi inte förstod hur vi kunde ha valt, och pratade en massa såklart. Vi skrattade mycket åt mitt användande av ordet "avgöra" (i betydelsen "undo"), diskuterade min 30-årsfest (som kommer bli l i t) och eventuella konserter / festivaler / sånt som vi brukar prata om. Vi åt kycklingklubbor med klyftpotatis (amamamamamamam) och sen mammas sjuka choklad-blondie med salt som jag är fucking besaaaatt av lol. Då mår man så att säga bra! Vi pratade sen om blindskvaller (jag fick skvallret i form av en dikt från Anna som jag önskar att jag kunde delge er för den var bra) och "en sjuk sak jag fick höra igår på temat banan" (det var inte rimligt av mig tydligen) och sånt. De åkte hem och jag var ett vrak, men lyckades ändå skriva klart ett kapitel som en riktig king! Hur det är möjligt vet ingen! Men jag är stolt! Och sen har jag alltså sovit och vilat och haft det bra, och det är typ allt som har hänt japp. Idag ska jag inte göra någonting alls och det är det bästa jag har hört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0