Before it's even begun I'm the only one at the finish line

Rubriklåt: Fireworks med first aid kit, en sarig låt
 
Haj! Hur fan är läget bloggisar? Bra hoppas jag. Det är så vansinnigt roligt att låtsas som om jag har mer än fem läsare det är mitt bästa skämt. Det sjuka är dock att vem som helst kan sitta hemma och läsa om mig exakt nu? Typ som att Tilda läste min blogg on and off i alla år vi inte pratade. Sjukt i huvet. Om nån tänker "jag undrar hur Emma mår, henne har jag inte pratat med på flera år" så kan de ba gå in och kolla läget med mig. Läskigt. Anyway...jag har mest drällt sen sist ja. Sovit, tvättat och haft det bra. Vi lagade nån lax-kokos-gryta igår, som var god faktiskt (just det Lilla håll käften med ditt negativa anti-kokos-prat), och sen kom Sara. Hon behövde nånstans att sova inatt, så hon fick sova på hotell stemma. Hon var jättesen så hon kom hit när vi skulle sova basically, men imorse hann vi frukosthänga lite. Vi pratade om poddar och våra bästa pedofildokumentärer, spännande grejer på Saras jobb, musik vi lyssnar på nu och lite sånt, och sen åkte hon. Sen dess har jag läst och hängt, och om ett tag ska jag åka på äventyr. Med fäääärdis which I can do hur sjukt som helst. Varje färdisresa är en liten fest helt ärligt. Vad som inte är fest är att min hälsporre, som jag fick 2020, började act up igen idag. Vad har jag nu gjort för fel vafan? Aja det var allt från maj och mina krämpor, vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0