Down on the west coast they've got a saying, if you're not drinking then you're not playing

Rubriklåt: West coast med Lana del rey, som jag påmindes om på youtube precis, men alltså...jag lyssnade på en helt annan version av west coast som lät heeeelt annorlunda och hade många andra lyrics och den finns inte på spotify? Men om man söker på lyrics får man den versionen! Det är ett hatbrott!
 
Haj haj från supernatten! Vi har pajat dygnet fullkomligt. Men dygn är ändå gay sååå. Vi har följaktligen chillat mycket idag, och jag har inte skrivit bok som jag skulle ha gjort buuuu. Får göra dä imorgon. Vi goslade och hade oss, men på kvällen tog vi oss ut för att äta på sunkhaket. Vi skulle ju ha gjort det på julen, så vi tog igen det idag. De spelade massa 2014-2016-hits och det var vibes, så jag var lycklig med min aioli-burgare. Stella fick ångest, men vågade sitta kvar, så jag är stolt över henne! Vi pratade därför om ångest en massa, men också om musik och en massa annat. Och väl hemma började vi läsa en ny dålig bok, som...var ganska bra? Sjukaste jag hört i livet! Den har ju problem såklart, men ganska bra grejer. Vi får väl se om den totalpajar det på slutet som den förra. Vi har ätit lösgodis (när man är i Kista kan man köpa godis det är bra) och haft det bra, och snart ska vi väl sova antar jag. Dygn är väl nåt man ändå ska försöka med, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0