För dig ställer jag mig öppen

Rubriklåt: Flyttblock med Annika Norlin, från veckans cirkel-hopkok
 
Halloj från maj och team osby! De sitter just nu och förfasar sig över att stava namn hemskt, som Råbert med å. Det borde Robert byta till tycker jag. Men jag ska snabbblogga om min dag igår och hittills idag, och igår efter blogget tror jag väl att vi vilade typ. Vi åt sedermera äggmackor och tittade på mushmushmush, men det var tråååkigt för de var i jävle. Det enda som var kul med det var att alla ba "äntligen är vi i gävle!" och jag tyckte att det borde vara en reklam för staden i allmänhet. Sen på kvällen fixade jag mitt manus och Leo tarot-läste folk, och sen tröttnade vi på vår snaxlösa tillvaro så vi gjorde chokladbollar. Då lyssnade vi på en brittisk podd som gjort ett avsnitt om Tomas Quick, vilket var starkt. "Hannes Råstam did not fuck about!" jävligt sant hörni. De kunde inte uttala namn for shit såklart, men det var starkt ändå.
 
Idag åkte Leo på morgonen och sen sov jag och Stella hämtade en liten bil till oss över helgen. Vi tog denna till Barkaby för att handla och alltså, ica maxi en fredagseftermiddag ska ingen behöva uppleva. Jag höll på att dö. Men vi lyckades ta oss hem med allting somehow och nu har som sagt team osby dykt upp. Så nu ska det bli partaj, eller ja lite partaj i alla fall. Jag ämnar gå och öppna vinet nu bannemig. Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0