Gör det värre på dig själv, annars gör nån annan det

Haj haj! Här sitter jag i soffan och läser bok och peppar Leo i hennes lååånga väntan på färdis. Det är dåligt tycker jag för hon ska ju komma hem! Men sist vi hördes hoppades jag ju att jag skulle överleva min andra resa med sagda färdis, och shockingly enough gjorde jag det. Den kom precis i tid och chauffören var mycket trevlig. Jag lärde mig att taxiverksamhet klassas som "slumpmässigt intensiv", vilket såklart är mitt twitternamn nu lol, och vi pratade mycket om hur färdtjänst funkar och sånt. Just det, rubriken fick jag från Onna, det var i på minuten när de skulle skriva en anti-självhjälpsbok. Världens bästa motto. Hursomhelst kom jag hem och chillade med min tjeja, tittade på på spåret och var orimligt sur, verkligen åskmoln utan anledning. Mens yall. Men jag muntrade upp mig och vi poddade, det blev ett riktigt bra avsnitt tycker jag personligen. Det kan ni se fram emot på onsdag kanske.
 
Idag hade vi en utflykt på gång. Vi skulle nämligen till stan och se en föreläsning om Kaj Gulmar! Gullmar? Jag blev osäker nu lol. Bra fan är jag. Det var vår favorit Ingela, som skrivit en bok om Kaj och som följer vår instagram meeep, och hon var så fucking duktig. Vi fick så himla bra ny fakta om Kaj och våra minds var konstant blown. Och hon blev jättehype av att vi har köpt Kajs rita-låt! Wiii! Vi flippade en massa och fikade, så jag fick dricka varm choklad och julmust och vara lycklig. Jag älskar att fika det är verkligen peak liv. Och att det finns queers och gamla queers och att jag kan gå på dagsdejt med min tjej och meeep! Så jag är glad idag, och nu är Leo på väg. Och maten, så det är bara bra saker nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0