He said "Oh my god, you look just like Shakira, no no you're Catherine Zeta" actually my name's Marina

Rubriklåt: Hollywood med Marina, hade glömt vilken bop det är
 
Haj haj! Leo har jobbintervju i köket och slaktar (låter det som), och jag samlar kraft för research-marathon ikväll. Har nog aldrig varit såhär sen med min poddresearch lol. Then again, jag vet ish vad jag ska leta efter och skriva och så, så det löser sig nog. Och jag ska först blogga om igår, och det var en bra dag. Det var lite miserabelt med avstängt vatten på morgonen, men det kom igång igen och vi städade en massa med vikarie-boendestöd. Sen åkte jag och Leo till stan och skrivfikade med Manja, på lilla caféet (det är inte jag som har döpt det till det, det heter så) så jag fick äta bananchokladkaka amamam. Vi pratade om våra skrivprojekt, örter (som Leo skrev om) och en massa annat, och jag skrev mer om mina stackars skrivbebisar. Vill krama sönder dem. Och ja, det var ett bra skriv, om än lite kort.

Vi åkte hem och lagade lasagne, eller ja Stella och Leo lagade lasagne och jag fixade i köket. Vi lyssnade på Marina och pratade och sånt, och lasagnen var amamam som vanligt. På kvällen lyssnade vi på mord och drällde, och sen har jag sovit hela dagen idag för jag var ju uppe hela natten lol. Men nu har Leo som sagt en superhype intervju och jag ska skärpa mig och researcha. Skärpning Mem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0