I am a warrior and this is my creed, one more flag in the ground

Rubriklåt: One more flag in the ground med Camelot, Roberts officiella klänningslåt
 
Hej och välkomna till bloggåret 2024! Let's hope att det blir ett bra år och inte ett deppigt år som de senaste lol. Och igår var det nyår! Lilla kom hit och vi poddade en massa, med en mick som pappa hade för han är en king. Det blev väl ett okej avsnitt, hoppas jag. Jag skulle byta om, men jag kunde omöjligt få på mig min nyårsklänning tyvärr, så jag fick panik-låna en av amma och så åkte vi mot Osby. Vi lyssnade på son of Sam-mordavsnittet i bilen, som det ska va, och när vi kom fram var det nyårshäng helt enkelt. Vi åt räkröra i tartletter till förrätt (det var sinnessjukt gott och vi kommer lätt ha samma förrätt nästa år) och sen oxfilé med vitlökskroketter amamam. Vi lyssnade på musik vi upptäckt under året, fick höra mini-sagor och hade det bra helt enkelt. Vi såg fredagens på spåret och var riktigt dåliga, framför allt på första resan, men vi kämpade på...mest Robert och Stella dock. Vi andra var spån.
 
Vi åt efterrätt, banoffee pie som Paulina hade gjort och som trots såsighet var jättegod. Då pratade vi om en massa blindstories och berättade dem för Stella, vilket alltid är en resa. Och efter ett tag och mycket trams var det tolvslagsdags! Som jag skrev innan blev det guds bästa barn som fick bli årets inledningslåt, så jag hoppas att det betyder att vi ska reclaima oss själva i år. Det behöver vi. Vi drack bubbel och försökte hjälpa Lilla med kaos-situationen på hennes jobb, som måste ordnas! Så kan hon inte ha det! Vi la oss alldeles för sent och vaknade alldeles för tidigt, men vi tog oss hem med pauser för lite meltdowns och kramar. Så kan det bli. Idag har vi bara vilat, sovit och chillat, och jag har sett Marks best songs-lista! Den var hypig och jag är glad över den! Inte lika bra som förra året tror jag, men ändån. Och nu måste jag sova innan jag kollapsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0