I used to believe no one could love you like I do, now I'm starting to think that it might be impossible not to

Rubriklåt: Voyager med boygenius, som vi hörde idag och raden känns lite som jag mår nu
 
Hej från känslostorm-memma! Seriöst jag går igenom hela känslospektrat på en dag nu och det är väldigt oklart. Och ja nä, idag...har väl funkat. Stella var i skolan hela dagen (!) och Leo sökte en massa jobb, jag...gjorde typ inget. Har mest suttit i fåtöljen, läst / lyssnat på musik och drällt. Och gått från jätteglad till irriterad till gråtig till ångig...väl kämpat. Men jag läste klart boken jag började på igårkväll, så det är kul att jag läser igen I guess. Läser och skriver, som 1 king. Och nu ska jag väl sova men jag är stressad över att vattnet är avstängt imorgon. Ja, det är tydligen något att ha ångest / stress över. Så ja det var inte så muntert idag, men jag är i alla fall fortfarande i ett bra skriv-headspace tror jag. Det känns...väl okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0