Jag orkar inte tänka på att vi har inälvor!

Tänk om man kunde ha ett rättvänt dygn nån gång va. Det kommer så att säga inte hända. Men här ligger jag och har konstiga känslor, som en vanlig natt med andra ord, och idag har varit en bra dag. Först försov jag mig jättemycket, men jag läste hp och hade pottersnack. Det var det näst näst sista, rip! Vi konstaterade att Rowling fullständigt skiter i oss läsare at this point, obehagades av greyback och hade det bra, så ska det va.
 
Efter pottersnacket bestämde Leo och jag oss för att åka iväg på skrivfika. Hon ville ha cigg, så det var lite därför, men ändån. Vi satt på espresso house och pratade om skriv och skrev, och jag hamnade i lite flow...precis när vi skulle gå lol. Så jävla störigt. Men iiiiii jag har saknat caféskriv! Vill göra det jämt! Vi åkte hem och när vi kom in var maten klar, hallå vad har jag för housewife plötsligt? Hon har pluggat en massa idag också wiiii. Vi åt soppa och lyssnade på ett mörd, där rubriken upprört sades av Elinor. Jag håller fan med! Det var ett sjukt mörd, måste jag säga. Sen ikväll har Leo haft en tarot-live (hon är queen!) och jag har läst och ätit chips. Och haft konstiga känslor, men det är ju inget nytt. Men det här har varit en bra dag, och nu ska jag sova. Godnatt från humörsvängningarnas drottning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0