Om du inte kan komma till Ramklints kommer Ramklints till dig

Hej hej nu har jag skjutit upp detta till sista minuten som en idiot. Jag började dessutom må illa nyss what kind of Stella bullshit is this? Jag ska försöka skriva om vad som har hänt innan vi ska åka, och igår var huvudsysslan att gå till mormor. Hon är fortfarande basically fast hemma pga sitt hjärta, så vi gick dit med wienerbröd och varm choklad från ramklints så därför sa jag rubriken. Vi pratade om alla fruktansvärda sjukdomar som folk har, och allt var väl mysligt men hon är så ledsen och jag blir så ledsen av att se det. Hon behöver verkligen få komma ut och vara självständig och inte bara "sitta på en stol och glor" som hon säger. Och det var så jävla gott med varm choklad hallå! Mormor blev glad också och det var ju hela poängen. Sen har jag mest chillat här hemma och sett lite förrädarna uk med mina föräldrar för de har börjat se det. Jag råkade ibland säga "va vem är det?" om folk för då spoilade jag att de åkte ut tidigt. Längtar tills det börjar igeeeen!
 
Idag vaknade jag av att det var svinkallt, på en nivå som knappt går att beskriva lol. Det visade sig att ytterdörren, som går till innergården, stod på vid gavel. Så kan det ju också va. Den måste ha blåst upp under natten eller något. Så vi frös ihjäl tills lägenheten värmts upp igen, och det är typ det som har hänt idag. Men nu ska vi alldeles strax åka mot farmor! Det kommer bli partaj säkert! Ses därifrån hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0