saw the ambulances on the shoulder, I didn't even think of pulling over

Rubriklåt: The 30th med Billie Eilish, som vi hörde idag och wow underrated creepy ass låt
 
Hej från mensvärksmemma och första inlägget från Onnas Rågsved-hem! Jag ska åka ganska snart, men ska försöka blogga för att förhindra att jag dör av mensvärk. För det gör jag. Jag kom hit igår, med min allra första färdisresa. Den blev fullkomligt kaos, men jag kom fram till slut efter att ha väntat i hundra år och suttit i massa trafik. Hoppas detta inte händer idag för då kommer jag inte öeverleva. Anyway...jag kom fram och Onna lagade fläskkaré under mycket kämp. Vi pratade om hennes fruktansvärda (fysiska) mående, för det är det sämsta ever, men lyssnade också på bokar och hade det mysligt. Onna gick och la sig rätt tidigt, så jag satt och läste thursday murder club och åt choklad-julgransprydnader. Så jävla trevligt, och framför allt behövde jag det för det var livskris och drama in the life. Fuck allt.
 
Fuck även att jag inte kunde somna förrän 05, så jag har sovit tre timmar woooop. Men jag fick onna-gröt (amamam!) och hon har jobbat och jag har skrivit. Det blev mycket tonårskärlek och kaos i detta kapitel and I love it. Vi åt också chokladfondanter (frysta obs) och grädde med creme brulée-smak, och det var jättegott om än väldigt mäktigt. Bra lunch jää. Och Onna kunde äta det fuck yeah! Men nu sitter jag här och håller på att dö som sagt, och snart ska jag förhoppningsvis åka. Ska be Stella vänta vid vägen med en ipren lol. Det ska jag inte men nästan. Så vi ses när jag har tagit mig hem! Hallå jag har färdtjänst were yall aware? Och jag bloggar jättedåligt nu jag vet, men det har inte hänt nåt så jättespännande. Jag och Onna har mest pratat om vilka jävla fittor vi är och att vi borde vara kompisar med alla standupkomiker. Så, det var mitt tillägg, ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0