Ta mig till möglet!

Hej det är jättejättesent och jag måste sova men ska blogga om mitt totalt händelselösa liv. Det händer inget i det. Jag har ont i ryggen. Det är dåligt. Jag och Stella har gjort broccolipaj och jag gjorde paj-gojset. Det var kul. Jag har laddat hem hela min messenger-historik och det är lite sjukt att det går men nu kan jag läsa jättegamla meddelanden det är coolt. Så det är därför jag inte har sovit än. Vad har mer hänt...jag har klättrat på väggarna av uttråkning wooop. Och jaha nähä det var typ det? Rubriken är en direktöversättning av vad gordon ramsay ropade i hotel hells som Stella tittade på och jag ropade det på svenska för det var kul. Så eh ja, livet är tråkigt. Men mina föräldrar åker till Chile imorgon och min mormor har fått tid för att fixa sitt hjärta så det går bra! och nu ska jag fan sova! Är detta mitt kortaste inlägg någonsin? Ja typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0