Vaknade upp och var fattig

Rubriklåt: Frero med Jireel, som jag och mamma vibeade till innan idag och den raden är ganska random
 
Innan inlägget börjar: Jag glömde en viktig sak igår. Jag hade ju Roberts klänningslåt som rubrik, men glömde nämna att jag nu har sett hans klänning! Den är flowy och jättefin och superlång! Han hade den på sig hela kvällen och det var så magiskt! Så, nu kommer dagens inlägg.
 
Hej från lilla soffan och min konstiga ångest! Eller ångest kan väl vara att ta i, mår bara lite obra. Känns liksom otryggt och dåligt i kroppen. Och idag har varit en myslig dag. Jag och Stella sov hela förmiddagen som stenar, men sen åkte vi på utflykt med pappa. Vi hämtade upp Sara och åkte till ett café ute på landsbygden. Vi träffade en kollega pappa hade för hundra år sen (vi var hemma hos henne när Öresundsbron öppnades och jag kom ihåg det vilket chockade alla), jag åt en semla (för tidigt hävdar Stella) och vi stirrade ut en kille som tog soppa fem gångar. Han stal också vårt bord så han var en dålig person. Det var en myslig liten utflykt, och sen har jag och Stella läst bok och haft det bra. Jag tror det här är författarens bästa bok? Vilket alltså betyder att den suger men inte lika mycket lol. Och sen fick vi klippt podd för onna, första med mickarna, och det lät bra! Wiiii! Tyvärr hade Onna missat ett klipp (vilket är superförståeligt för hon mår fruktansvärt atm), så Stella snabblärde sig audacity och fixade det. Kingen är hon. Och nu ska jag sova som en sten, om det går...men jag är rätt skeptisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0