Walk out of a party, feelin kinda stressed, everyone's too cool everyone's depressed

Rubriklåt: You're so fucking cool med tones and I och blackbear, som jag påmindes om i damhängslistan
 
Fucking hell varför sover jag inte jag håller på att dö tröttdöden! Men jag har bara pliktkänsla av en enda liten sak och det är den här jävla bloggen, so here we are. Och idag chillade jag väl först och klappade på min tjeja som mådde illa, men sen åkte jag hem till Saga. Hon har en ny(ish) jättefin lägenhet!
den är jättestor och fin! Vi drack varma drycker (för det är snöstorm bu) och lyssnade på midnights och pratade mycket om Taylor. Saga sa detta om folklore: "epiphany, pease och hoax ... det låter som en influencers barn." Det är så jävla sant. Sen drack vi lite vin, lyssnade på vår gamla damhängslista och pratade om hur konstiga naturare är ("du gör nåt med en maskin och marsmallows, men i den verkliga världen där jag bor finns det text!" det fanns ett sammanhang), Fredrik Backman och en massa annat. Jag åkte hem igen (det lät som jag var där i fem minuter men eh ja) och hann krama min tjeja hejdå lite snabbt, och väl hemma åt jag kött med äppelsallad (jag älskaaar äppelsallad) och sen har jag bara varit trött. Sååå jag måste fucking sova nu. Genast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0