You can be the sun or the moon or the stars, the bass or the drum or the lead guitar

Rubriklåt: Rock paper sissors med katzenjammer, en dänga som vi lyssnade på igår i cirkellistan
 
Haj från maj! Vi ska snart podda är planen, men först ska jag blåga om gårdagen. Stella lagade fancy kött och vi åt detta medans vi pratade om de tråkigaste människorna vi träffat, föräldrar som gav upp och sålde sitt barn (det gjorde de inte), båtbyggare och sånt rimligt. Och sen var det på spåret-final! Vi kämpade ihop 33 poäng, men jag vill hävda att inga av dem var min förtjänst för jag kunde inte ett skit lol. Sen var det vindrickning och musiklyssning som vanligt och vi försökte komma ihåg styrelsemöten för hundra år sen, åt glass, skrev mordsånger och hade det bra. Det blev sent, så som det ofta blir, och både jag och Stella var helt slut.
 
Men nu har vi friska gäster, så vi gick upp en någorlunda rimlig tid och har ätit både frukost och lunch. Sjukt beteende. Vi har också skrattat jättemycket åt vad vi gjorde på valborg 2004 och hur ointressant det var, vad som hände i oktober 2006 och en massa annat tramsigt. Så vi har det bra och nu pågår fix för att i sinom tid kunna spela in lite piddelipodd. Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0