You don't have to be a mozart if you just play it from the heart

Rubriklåt: No Mozart med Natasha Bedingfield, från veckans cirkel-hopkok
 
Haj haj snart ska vi gå! Fuck om typ tio minuter eller en kvart typ ajaaaa. Jag ska bara blåga lite om life, och igår hade vi en sovdag och lära sig vara roomies-dag. Stella mådde kris-illa men var ändå tvungen att vara i skolan, så det var lite kaos, men hon klarade det! Så om allt går bra är hennes kurs slut nu och på måndag börjar nästa kurs. så kan det va. Jag låg i sängen typ hela dagen och prokrastinerade som fan, men sov inte på dagen vilket både Stella och Leo gjorde. Så såhär var mitt liv:
Jag: Sover du?
Stella: (sover)
Jag: (Går in till Leo): Haj sover du?
Leo: Nä, men jag har sovit.
Jag: (sätter mig i fåtöljen)
Leo: zzz...
Så det var starkt, men på kvällen gjorde vi hamburgare och jag stekte. Det var dramatiskt, men till slut lyckades jag få upp en burgare ur pannan på andra försöket utan hjälp! Som en king! Det var gott hursomhelst och på kvällen försökte jag skrolla tillbaka två år i en messengerkonversation (det gick: Inte) och tvättade och sånt, och sen sov vi till halv ett idag alla tre lol. Och idag har jag researchat och ätit äggmackor och haft det bra, och snart ska vi alltså iväg på galej. Nä kanske inte galej men ändån. Undrar om Leo hinner hem innan vi går? Det är på sekunden i så fall tror jag. Detta ville ni verkligen veta. Så, ses imorgon efter min opera-debut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0