från min grav

jag har varit död några dagar. för först hade jag inget internet och nu..sitter jag här med..ingemar den tredje! han är världsbäst på engelska och pratar stundom i falsett och stundom mörkt. hiha. onja har efterlyst mig, ska ringa henne efter maten I think. jag är förresten hungrig.

Dagsraport! i tisdags var jag och julhandlade på Tiger med Natta, sen på onsdag och torsdag har tillbringats på kulturskolan, med att plugga och sånt. matteprov och kemiprov de två sista dagarna. igår var jag typ sjuk, tror jag. skolavslutningsepedemin smällde till. nu idag så har jag tråkat. men jag måste ju komma ikapp med avsnitten, men har endast word pad på datorn och gillar den inte.
/Emma den buttra bubbliga bumlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0