I´m sick and tired, always been sick and tired

Gaa vad trött jag är, inspelning med Hällström(Amanda och Gustav) + Johanna. Gustav är så skön. Han går och skrämmer folk och sånt. Och vill ha päron.
"Men, när Damír är deprimerad äter han päron."
"Oj! mitt knä kom i bild!"
Sen slogs rekordet i tagningar, 16 st är vi uppe i efter tidigare rek på 11. Coolt va? Ellre inte. Sen så kollade vi på saris bdb och Gustav läste alla bildtexter högt. "Nannis och mig!" goodness. Sen hade vi flummig fysiklektion, mest flummig för att romek kallas mumek av Gustav o Hannes hela tiden. Det är jättekul. Sen har vi lyckats få både Johna och Romek arga, Johan var en bedrift! Onja tyckte förresten att addicted passade bra till mig och blackangel*schockad* har aldrig tänkt på den så. Just det! Roli sak! Saris hade satt upp en lapp med alla repliker.
g: nej hon gick precis.(punkt som ord). Kompisar, blabla.
Han skulle fortsätta repliken. Bjebb på Gustav! Hey nu ska jag vandra som en coool vandrare.
/Ema den virriga vrålande varghonan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0