you´re it, you´re the ultimate

Först av allt vill jag bara säga: Onja, Honey, Anda, king of the band och king Urban är bäst i världen. <333 älskar eder.

igår kollade jag på freaky friday. tänk att byta plats med folk. att byta med Sara, gu va kuli! Eller något annat freak. Usch, vad jag vill spela i ett rockband, med instrumentalister, fattar ni? Inte som 4b, så..oäkta. Förresten skrev jag en ägo text igår till bandet, men vet inte om den duger riktigt. Den är bra och lagom filosofisk, sådär. Nu läser jag ormens gåva. Orkan not det. Idag har vi redigerat film, det var tråk och kuli. Imorgon så är det skol, och so-prov. Sen matte, kanske på onsdag, och sen fysik på torsdag. Fan, jag dränker mig så sjukt mycket. Idag kollade vi på eva och adam, den är ju skitkonstik! Jag menar, så psykat mycket dramatik! Jag är sugen på ris. Är inte det udda?? Onna berättar nu om heljen med intressepolitik, och om vattenpoker. It´s sick! Om ni inte vet vad det är, så är det som poker, men när man förlorar dricker man ett glas vatten. Om man går på toa förlorar man. Bjebb, how odd! Well, jag är trött och uttråkad. C u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0