kännslan av att det inte riktigt är som det ska..

Jag tror vårt hus är haunted, det känns så. Som om nåt är fel, riktigt fel. Som om jag en vacker dag kommer vakna och inse att jag är självmordsbenägen och galen. Jag vet inte varför men så är det. Jag är rädd för att läsa om sånt men ändå gör jag det, det är som knark, och så får man illamåendet i maggropen som får en att vilja spy upp sitt liv på mattan.

Idag så är jag sur, men det gick nästan över då jag och Natta åkte till Malmö. Jag har kommit på varför jag vill blondera mig, förutom att det är snyggt. Jag är rädd att mina kam-figurer kommer att hämta mig, och inte känna igen mig, för att Emma Black har blont hår. Skratta ni. Om ni orkar. Sen så snackade vi såklart filosofi och jag åt chokladmuffins som får mig att må illa nu. Sen så så så gjorde jag nåt. Läste väl Egoina i förmiddags, Agnes kom och tittade på film med oss. Det var väl najs det då antar jag. Sen så gjorde Saris fiskpinnemackor utan mig, hata dagen! Pappa hade stält en grind vid diskbänken, fatta hur ont det gör att vandra rakt in i den! Sen har jag lästoch försökt skriva joker. Har gott skit med det. Har valt två låtar av tre nu, är lite osäker på om jag ska välja den andra, Onja sa ju att jag inte sjöng den bra..men tänk för att det gör jag visst det! Men no bravery ska jag ta, för den kan jag sjunga bra och den är sjukt kännsloladdad. Måste ha en mer rockig vild låt, det blir så tråk annars. Visst tjatar jag om idol? Men jag bara måste det. För jag menar, idol måste jag träna till, medan Örebro i allmänhet kommer komma till mig. Right? Tänk så är jag sjuk och kan inte komma? Då blir jag helt kräkig. Det lovar jag. För då vinner Onja idol, aaaaaannnnn. Det vägrar jag med alltså. Jag är så jävla avundsjuk och en så jävla dålig förlorare. Onja och Hannah djublade när jag vann, hur kan de bara det?? Jag skulle nog sucka och typ börja storgråta, ja, seriöst liksom. Snart skall det ätas grön chokladpudding här hemma, tror jag iaf. Men Ara skriver en list till sin blogg. Den kanske även dyker upp här, eller nåt. Men jag tror jag ska kopiera den med hundra frågor från den där tjejens blogg. Har jag berättat om testet på mental åler, jag är arton år. Yey! Sen så testade jag och Saram assa skit, och jag är inte sjuk i huvudet säger datajäveln. Bara för att jag inte har sexdrömmar om min lärare o.o hahahahaha, det är inte sjukt, det är bara insane. :p jaja, snart ksa jag göra nåt, typ bjebba. Vet inte. Har lust att ringa Tilda, eller Linnsie, eller nåt. Men jag vet inte, tror not det. Det skulle va udda att ringa Tilda. /Emma den onormala ossiantänkaren!(den var ju för fan bra!)

Kommentarer
Postat av: Tilda

du skulle ha ringt. efter sju. xP

vemf'n har sexdrömmar om lärare? o.o

2007-11-01 @ 02:17:18
URL: http://tildahdenvilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0