meningen med livet är att leva.

idag har ägt. Först god frukost, sen iväg till Burlöv. Ja, jag handlade faktiskt utan att hata mor och far. Detta kan ha berott på att Saris inte var med och jobbade sig. Köpte en underbar mörkblå jacka, ett par kängor (tor jag det var) och en skjorta åt mig. Sedan inhandlades även munkar och de fikades det på när vi kom hem. Njam. Nu lyssnas det på musik och mås riktigt förstklassiskt. Läser i Tildisens oskattbara historik för att ännu mer visa för mig hur underbart livet är. Så vad ska nu hittas på då? Vet inte riktigt. Men jag kan med tanke på rubriken säga att det är mycket logiskt att meningen med livet är att leva. Så jag har en uppmaning åt er alla, lev!!(det där sa jag för att vissa ska ta in att jag inte har självmordstankar, fatta det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0