sockerberoende

i onsdags lovade jag att inte ta kakor i skafferiet på två veckor. framför mig ligger kakor. tre dagar höll jag det. säger det inte något? jagmår illa av det, det är äckligt. Att vara så jävla beroende som jag. Vaffan ska man göra när man är bäst i världen på att lura sig själv? jag hatar det! Är alla så här eller vadå? help me out before I av fater than ...han earth! det är jag rädd för. iofs, jag är inte värre på at snaska än vad Tildisen är men hon är ändå säkert mkt smalare än vad jag är. Vad fan ska jag ta mig till? Antingen blir jag tjock eller så blir jag anoreksiabarn av all denna ångest. Fast det tror jag iofs inte. Men det är en mköjlighet, en skrämmande möjlighet som gör mig spyfärdig. Jag borde ha godisförbud, men godis är inte det farliga, det är kakor man ska akta sig för. Ibland önskar jag att jag hade ärvt gluten som Johanna och Amanda så hade kakorna inte gått att äta. Damnit, jag behöver hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0