man blir så varm...

Det är en helt fantastisk kännsla att bli uppmärksammad. X Asrar idag, så fort hon pratade med mig blev jag bara helt varm. Haha där lät jag riktigt lesbisk! Men i alla fall. Det är liksom åååååå. Förresten kan ni gå in på hennes bilddagbok, som heter Asrar, och se bilder på mig xD snart iaf. Hon stod och fotade oss bakom gardiner och sånt konstigt.
Hon ska också färga sitt hår, och Agnes med, så vi ska kanske färga samtidigt och typ skrämma slag på Lund city. xD det är sånt som man blir jävligt lycklig av om man heter Emma.

Inatt drömde jag att jag ringde taxi två gåner, det gjorde jag i verkligheten också. Taste that. Jag drömde att vi flyttade ut på landet också till något iskallt hemskt hus och vi ville bara hem. Hemskt var det. Nu orkar jag inte skriva mera förutom att jag är lycklig just nu. Som fan vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0