hy does it always rain on me?

Jag känner mig som ett lik. Vet ni hur fucking jävla trött jag är? Hela min kropp bara skriker sömn. Jag har ont i magen litegrann och skulle helst bara dö. Fast grejen är att jag samtidigt vill göra något. Men jag har inte orken. Finns det något som kan göra mig pigg, eller bara övertrött? Cola? Kanske kofein helt enkelt men jag har aldrig blivit pigg av det. Frisk luft? Kanske, men nja, kanske vårluft men inte sommarluft. Jaja, jag tänkte även skriva ned en intressant tanke i inlägget. Jag har på senaste tiden börjat kolla vad bloggare har som reklam. Det tolkas ju efter vad google tycker om ens innehåll, förklara för mig hur, men jaja. Jag har om bantingspreparat och skit, what the hell? Anda har dock om ångest och grejer, och bipolär sjukdom vad det nu är, och man bara jaha? Vispen har om optiker, roligt. Det är en hobby att syseelsätta sig med när ingen skriver i sin blogg, tråkiga människor, och ingen är på msn, tråkiga människor! Var är alla på sommaren, vaaaaar?:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0